عملیات امنیتی حشدالشعبی برای پیگرد بقایای داعش در صلاح‌الدین

حشدالشعبی عراق امروز از آغاز عملیات امنیتی برای پیگرد بقایای داعش در صلاح‌الدین خبر داد.
کد خبر: ۴۳۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ - 10December 2020

 عملیات امنیتی حشد شعبی برای پیگرد بقایای داعش در صلاح‌الدینبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از وب سایت المعلومه، حشد شعبی عراق امروز (پنجشنبه) از آغاز عملیاتی امنیتی در استان صلاح‌الدین خبر داد.

در بیانیه حشدالشعبی در این زمینه آمده است که تیپ ۴۳ حشدالشعبی با مشارکت نیرو‌های امنیتی یک عملیات امنیتی برای پیگرد بقایای گروه تروریستی داعش در استان صلاح الدین ترتیب دادند.

بر اساس این بیانیه نیرو‌های حشدالشعبی و نیرو‌های امنیتی طبق برنامه ریزی صورت گرفته در حال پیگرد بقایای داعش در مناطق تعیین‌شده هستند.

روز گذشته «محمد التمیمی» از فرماندهان حشدالشعبی عراق از نتایج عملیات نظامی در منطقه «حوض المیته» واقع در مرز استان دیالی و صلاح الدین خبر داد.

التمیمی در این باره گفت که نیرو‌های حشدالشعبی با انجام یک عملیات موفقیت آمیز با حضور رزمندگان یگان‌های لجستیکی نظامی توانستند ۲۰ کیلومتر از مناطق مابین استان‌های دیالی و صلاح الدین را از لوث تروریست‌ها پاکسازی و ۷ بمب را کشف و ضبط کنند.

وی تاکید کرد که این عملیات مهم‌ترین عملیات فصل پایانی سال ۲۰۲۰ میلادی بود. با انجام این عملیات امکان بازگشت ۳ هزار خانواده عراقی به منازل شان فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار